Wat gebeurd er als je een vrouwlijk beest bevrucht met menselijke mannen zaad?

Neem bijvoorbeeld een paard een ijsbeer, olifant of iets dergelijks

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Dat gaat niet lukken. De genen matchen niet, dus er zal geen bevruchting plaats vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Niets, die bevruchting vind niet plaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom die min??? + van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Deirdre.
Helemaal niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig gebeurd er niets, anders liepen er vreemde wezens hier rond op aarde.
De mens is vaak al gecompliceerd genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk niets(laten we niets uitsluiten). Aangezien de mens tot een andere 'familie' behoort dan de meeste dieren. Misschien zou het met veel moeite lukken bij een gorilla of chimpansee, maar grote kans dat het niet werkt.

Bij andere dieren van 'dezelfde familie' is het wel succesvol gebeurd, 2 voorbeelden:
- Paard & ezel(dat word geloof ik een muilezel, maar ik kan er ook volledig naast zitten)
- Schaap & geit(scheit, bestaat echt)

Dus zeg nooit nooit, maar de kans is op het moment erg klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt een merrie met een ezel of een ezelin met een ruin. Van het krijg je een muildier en van de ander een muilezel. Ik weet niet welke combinatie welk resultaat geeft. Een van de twee creaturen is onvruchtbaar; ik dacht het muildier.
Dat van die scheit heb ik nooit gehoord. Wiktionary kent het woord ook niet. Maar het kan best waar zijn hoor.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens een artikel gelezen over die kruising, en daar hadden ze het over een scheit of een gaap. Geen idee of het de officiële naam is. Ik vond het wel grappig klinken.
Ik geloof dat je ook een kruising heb tussen een leeuw en een tijger.
zondag
14 jaar geleden
Ik geloof dat scheit de officiele, in ieder geval meest gebruikte, naam is en die bestaan echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ esme, een ruin is een gecastreerde hengst, hoe wil je daar nog nakomelingen mee verwekken? En wat betreft de scheit of gaap : http://nl.wikipedia.org/wiki/Gaap/scheit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De leeuw en tijger maken in geval van een leeuwin en tijger een lijger en in geval van een tijgerin en leeuw een teeuw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muildier, muilezel, scheit, gaap, lijger en teeuw zijn allemaal onvruchtbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens deze link zijn er wel combinaties vruchtbaar:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Teeuw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Dat is sinds kort verboden. Dat vindt de regering niet gepast.
AWM
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Muhaaaa, wélke regering? +1 voor het lachen.
AWM
14 jaar geleden
Ja, lach maar...
http://www.nu.nl/binnenland/2175638/seks-met-dieren-wordt-echt-verboden.html
zondag
14 jaar geleden
Ja dat weet ik, dat sex met dieren verboden gaat worden. Dat is heel goed; had allang verboden moeten zijn. Dáárom lachte ik ook niet, maar om het woordje "regering" met het oog op de val van ons illustere kabinet.
AWM
14 jaar geleden
Ah, ok. Ja. Is zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de opmerkelijke oplettendheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van IVF ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer!
Misschien hebben die ouwe Grieken al wel zitten rommelen. Want in de mythologie komen fauns (satyrs) voor, een kruising tussen mens en geitebok.
14 jaar geleden
Er zal hoogstwaarschijnlijk niets gebeuren. Als er al een bevruchting plaats zou vinden zal de vrucht niet levensvatbaar zijn.

Overigens doen we al genoeg gekke dingen hoor... er wordt volop geëxperimenteerd met menselijk DNA op dieren om zo donororganen te kweken. Er lopen dus al muizen rond met mensenoren op hun rug.

http://www.futurologisch.nl/?page_id=140

Zoals je inmiddels al hebt gehoord is sex met dieren verboden.
Dat kan nog eens rare gevolgen hebben voor de komende
kerst:
"Kalkoenen worden in de bio-industrie dusdanig vetgemest dat een mannetjeskalkoen niet meer in staat is een vrouwtjeskalkoen te bevruchten. Daarom tilt een mens de mannetjeskalkoen op en trekt deze af zodat de vrouwtjeskalkoen alsnog wordt bevrucht. En zo kunnen we, aldus Midas Dekkers, aan het einde van het jaar toch nog de geboorte van Jezus Christus vieren"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus voor het mooie verhaal + . I like midas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook, hij is zo lekker droog. En hij noemt het beestje vaak bij de naam, daar hou ik wel van. Bedankt voor je plus.
Met menselijk sperma kun je geen dieren bevruchten. Er gebeurt dus niets. Wel gebeurt er iets als ze er achter komen, maar dat is een andere vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er ontstaat leven!
Dat is namelijk wat er altijd gebeurt bij bevruchting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan krijg je nog een aids-patient.