Op zich kan dat gewoon, maar bij een wasmachine gaat heel veel energie zitten in het verwarmen van het water. Dat zou inhouden dat je hele zware accu's nodig hebt om het te laten werken, en die accu's moet je dan ook weer ergens opladen.

Daarom is een snoertje (meestal) toch iets praktischer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan wel, maar je zou een heleboel batterijen nodig hebben. Tussen de 500 en 1000 AA batterijen per wasbeurt (1 wasbeurt is ongeveer een kWh).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan wel. Dan was een wasmachine denk ik wel veel groter :-) Je hebt heel veel batterijen nodig of een hele grote batterij. Ik hoop dat dit genoeg info was. Anders, reageer ff op mijn kanaal! :-)