wij zijn dus bezig met een modelvliegtuig. Nu wil ik weten wat voor materiaal ik het beste kan gebruiken voor het model. Depron of foamboard?

we moeten een vorm hebben voor het vliegtuig. De buitenkant maar ook de vleugels, de staart etc. Welk materiaal kan ik hiervoor het beste gebruiken. Depron platen of foamboard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
dus? waaruit volgt dat dan?

Antwoorden (1)

Ik heb altijd gehoord, dat voor een modelvliegtuig, tenminste als ie moet kunnen vliegen, balsahout het geschiktst is.