calcium komt op 1.55 dus afgerond 1,5
anneliez
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
je rond toch naar boven af?
anneliez
11 jaar geleden
je hoeft geen water te gebruiken natuurlijk. als je het volume wilt bepalen heb je een vloeistof nodig waarin de vaste stof niet oplost, even doorzoeken misschien
Vaste kooldioxide heeft een dichtheid van 1,53. Ik denk dat die het dichtst in de buurt komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zand (1.60) en suiker(1.58) komen in de buurt maar ik zoek nog even verder

Toegevoegd na 3 minuten:
Ketrop PEEK GF30 heeft een dichtheid van 1.51
Dit is een kunststof.

Toegevoegd na 5 minuten:
verkeerd gespeld, Ketron PEEK GF 30 is de juiste naam.