Door een bijtbeweging te maken en je in te beelden dat je in een zure appel bijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt mischien raar maar een kiezelsteentje in je mond doen en er op zuigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denken aan dubbelzoute drop helpt ook goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te gaan watertanden.....!
(dus, fantaseer over je favoriete gerecht)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het puntje van je tong bijten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door kauwbeweging, op bijv. ja,ja kauwgum, fruitdropjes etc. Raar maar waar, ook kan de speekselklieren heftig reageren op sterke stoffen als salmiakzout enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kauwgom is de beste manier.!
Men zegt ook vaak, aan lekker eten denken, maar dat antwoordt zal je wel niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kauwgum, zuigsnoepjes en zelf kauwbewegingen maken. Zo denkt het lichaam dat je echt iets aan het kauwen bent en gaat dus extra speeksel aanmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door het puntje van je tong tegen je bovengehemelte te houden net bij je bovenste voortanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk aan zure gerechten als zure augurken, dat wil nog wel eens snel werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier maar eens een tijdje naar...