Hoe werkt zo´n metalen ovaaltje, vaak te vinden in de keuken, die de vieze geurtjes wegneemt als je je handen ermee wast?

is het wel metaal?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hoe het precies werkt weet ik niet. Maar het is RVS. je hebt ook zogenaamde RVS-zeepjes. Het werkt wel echt, vooral tegen ui en knoflook geuren. Als je een RVS gootsteen hebt kan je overigens ook hier overheen wrijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem aan dat de ui/knoflook die de geur verspreid op eenofandere manier beter aan het roestvrij staal blijft plakken dan aan je handen. Dan zou de geur namelijk vanzelf van je handen verdwijnen.
Maar ik weet het niet zeker.