Kan ik een rijstkorrel met inkt erop in alcohol bewaren? Ik heb ooit een rijstkorrel met m'n naam erop gekregen. Hangertje is kapot gegaan..

Ik wil de rijstkorrel graag bewaren want het is toch iets speciaals zo met je naam er miniscuul op. maar ik weet dus niet waar ik hem anders kan bewaren. Ik heb hem nu even in een potje met alcohol gedaan omdat ik bang ben dat de inkt eraf gaat als ik het in water doe. Heeft iemand een idee of ik deze rijstkorrel zo kan bewaren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou de gok niet wagen.

Hier is een link naar de site van iemand die die rijstkorrels beschrijft en in de flesjes doet. Misschien kan je daar vragen of ze het in een nieuw hangertje kunnen doen.
http://www.jeandelebon.nl/Rijstkorrel-schrijver.html