Welk effect heeft chloor op hout?

Wij moeten een muur schoonmaken met chloor, het is bij een trap dus er zit trapleuning aan. Deze is van hout, welk effect heeft chloor op hout en moet ik het hout bedekken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.1K

Antwoorden (2)

Neem aan dat je geen puur chloor bedoeld,je zal het wel verdunnen toch?Nou op die manier kan het geen kwaad hoor als je het hout raakt.Ik zou het voor de zekerheid wel snel afnemen.En ik neem aan dat de leuning ook nog gelakt is,dus geen zorgen.
Suc6
12 jaar geleden
het zou wat kunnen opbleken, toch maar voorzichtig aan doen.