Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat moet ik mijn pillen in de zomertijd innemen?

In de wintertijd nam ik mijn pillen elke dag om 8:00 18:00 22:00. Ik wil mijn biologische klok geleidelijk dichter bij de zomertijd brengen door 10 minuten per dag een aanpassing voor mijn medcijngebruik door te voeren.

Ik mis een inhoudelijk antwoord op mijn wiskundig raadsel. Het gaat hier niet om een medische vraag. De pillen zijn om het raadsel in te kleuren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het je vitamine pillen zijn maakt het waarschijnlijk niet zoveel uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga hiervoor naar een dokter. Foute antwoorden hier kunnen gevaarlijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hier is niet echt een goed antwoord op te geven omdat het niet duidelijk is om wat voor pillen het hier gaat, elk medicijn is natuurlijk weer anders. Ik slik zelf ook dagelijks om een vast tijdstip medicijnen, maar bij mij kan het geen kwaad om dit eenmalig een uurtje vroeger te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het exacte tijdstip maakt niet zo veel uit, als je de dosering maar goed verdeeld. Het medicijngebruik elke dag 10 minuten aanpassen is dus prima.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lees de bijsluiter. Het hangt van de medicijnen af. Als de bijsluiter hier geen uitsluitsel over geeft: Neem dan contact op met je arts. Dit is geen medische site en foute adviezen over medicijngebruik opvolgen, kunnen nare gevolgen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pas hier inderdaad mee op. Ga naar de arts. Ik ben geen arts, en al zou ik het zijn, dan nog zou ik dit adviseren!

Sommige medicijnen zijn gerelateerd aan je biologische klok (slaapmiddelen zijn een duidelijk voorbeeld). En van anderen zou het niet wezenlijk moeten uitmaken, als je ze maar netjes over de dag verdeeld (of over het etmaal). Dan zou je ook gewoon op hetzelfde tijdstip kunnen blijven innemen (d.w.z. een uur later in de zomer).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding