Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met examentraining natuurkunde en/of scheikunde?

Ik wil graag een examentraining van natuurkunde gaan doen a/d universiteit. Ik zit wel nog maar in de 5e klas, maar ik begrijp ontzettend veel stof niet. Ik hoorde onlangs dat zo'n examentraining erg handig kan zijn voor iemand die weinig van natuurkunde snapt. Een nadeel is dat het zo duur is, en daarom wil ik graag even vragen naar de ervaringen! Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
881

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zelf niet gedaan, maar 2 vrienden hebben er een gevolgd aan het James Boswell instituut en waren daar erg tevreden over. Een andere optie is bijles, dat is vaak goedkoper en meer persoonlijk gericht op wat jij moeilijk vindt. De kwaliteit hangt dan af van de gene die je de bijles geeft dus dat is wel een gok. Je kan mensen die bijles geven vinden via marktplaats of door even te zoeken op google.
Je kan ook zelf aan de slag met een zelfstudie boek, soms zijn schoolboeken gewoon saai of wordt net het onderwerp uitgelegd op een manier die je niet snapt. Je kan eens op bol.com of amazon.com kijken naar alternatieve wiskunde boeken voor zelfstudie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding