Is het moeilijk en kostbaar om dergelijke verf zelf te maken? Winkelprijs is 250€ voor 5 liter. (zie uitleg)

http://www.yshield.com/pdf/YSHIELD-EN-ShieldingPaints.pdf?x91b92=4ec4ankiprtpb8i3ba9k6l7da4

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat is moeilijk, want je zult nooit de exacte samenstelling van het product te weten komen. Je kunt wel een Material Safety Data Sheet verkrijgen, maar zelfs daarin staan niet alle ingredienten exact genoemd. Dus als je het na wilt maken, zul je moeten uitproberen net zolang tot jouw mengsel voldoet. Je betaalt met die 250 euro per 5 liter niet alleen voor de grondstoffen, maar ook voor de ontwikkeling van het product. Dat is een kostbaar proces. Dus, als het product bevalt: mijn advies is koop en gebruik het.