Dan zou de wereld, even mensvrij zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
super!
Dan zou de aarde doorzakken. Haha.!

Toegevoegd na 1 uur:
En de mollen zouden even schrikken.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De schaal van richter zal dan een hoog getal aangeven, volgens mij kun je dan zelfs een kleine aardbeving veroorzaken.

Een tijdje geleden is zoiets dacht ik Limburg als record geprobeerd waarbij de schaal van richter een merkbare meting vond.

Toegevoegd na 5 minuten:
Mochten mensen het niet geloven dat door mensen een aardbeving kan worden veroorzaakt zie dan de brong.
Het was niet Limburg, maar het mooie Noord-Brabant ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan gebeurd er helemaal niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Iedereen die springt die wordt dan moe, maar meer gebeurt er niet...

Als alle auto's tegelijkertijd hard naar het oosten zouden rijden, dan zou dat wellicht wel een klein effect kunnen hebben...

Maar als iedereen radiaal op de aarde gaat springn gebeurt er niets, want het heft sowieso elkaar al op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zouden alle baby's opeens iets doen,wat daarvoor geen enkele baby heeft gedaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan komen we niet allemaal tegelijk weer op de grond!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het op wereldvrede, want als iedereen afspreekt hetzelfde te doen op het zelfde moment, en iedereen doet mee, wow, dat was nog eens wereldnieuws.
Als we een ding samen en tegelijkertijd kunnen, wie zegt dat er niet meer dingen zijn die we eensgezind kunnen ondernemen.
Je krijgt nog niet eens iedereen in een discotheek tegelijkertijd aan het dansen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou elke straat vol staan..
omdat veel mensen binnen zitten, en het geen zin heeft als je op de 1e verdieping springt.

Maar ik zou het niet weten, probeer het zou ik zeggen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan is het bodemleven in stedelijke gebieden echt niet blij