Alleen als alle planten en bomen worden uitgeroeid. Planten en bomen zorgen voor zuurstof en zolang die bestaan blijft er altijd zuurstof op aarde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal misschien kunnen, maar dan gaan ze ook weer iets meer o2 produceren Ook zal de mens dan misschien uitsterven, omdat men geen zuurstof heeft. Alle dieren overigens. En dan krijgt de natuur weer de overhand en ontstaat er weer o2 Maar dat zal nooit gebeuren

Andere antwoorden (1)

Zolang er juist mensen zijn die weer CO2 uitstoten, en die bomen kunnen scheiden naar O2 = lucht en C = hout. Simpel gezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het zo simpel gezegd? Het is mij anders niet helemaal duidelijk wat nu je antwoord is. Ja of nee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord is duidelijk genoeg, ''zolang er JUIST mensen zijn die weer CO2 uitstoten ...''.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zegt niets over zuurstof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee joh je hebt gelijk man..... IN zuurstof zit toch CO2, jij gaat te diep en je mierenneukt als een gek, het CO2 gehalte is sinds de mens behoorlijk verhoogd en volgens proeven van NASA zijn er nog nooit zoveel bomen gegroeid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh, in zuurstof zit CO2? Andersom bedoel je zeker. Hoezo ben ik aan 't mierenneuken? Ik heb nauwelijks iets gezegd lol. Snel op je teentjes getrapt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat? Ik zal het f voor je simplificeren:
Zolang er juist mensen zijn die weer CO2 uitstoten - je ademt zuurstof in en dat verbrandt in je lichaam.- En die bomen kunnen dat scheiden naar O2 = zuurstof voor de mens en C = hout.