Daar is geen zinnig antwoord op te geven zolang onbekend is op welke manier en hoe efficiënt de warmte afgevoerd wordt en hoe groot het object is, alsmede de dikte van het materiaal.
Kortom: te veel variabelen waardoor het opzoeken van de soortelijke warmte van siliconenrubber een overbodige actie wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wordt bepaald door de afmetingen van het rubber, de omgevingstemperatuur en de warmtegeleidingscoëfficiënt van het rubber.
Daarnaast is het nog belangrijk te weten of er geforceerd gekoeld wordt. Je ziet, alleen maar vragen en onbekenden en dus geen zinnig antwoord te geven.