Bewegen stuiterballen in een afgesloten kubus van H 95 cm X B 51 cm X L 80 cm als deze in een rijdende auto binnen bebouwde kom wordt geplaatst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als de kubus verder leeg zullen ze zich binnen deze ruimte bewegen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de auto beweegt, beweegt alles wat in de auto zit gewoon mee.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je er genoeg in propt.
bamibal
12 jaar geleden
Ten opzichte van de vaste grond bewegen de stuiterballen hoe dan ook in voorwaartse richting, hoe vol de bak ook is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd; ik doelde op bewegen tov de auto. Maar tov de weg ed. bewegen ze natuurlijk altijd.
Ligt er aan of de kubus vanbinnen vacuüm is, dan niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet als je ballen even groot zijn als de doos....
Hoewel... je auto rijdt, dus je ballen bewegen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de auto met een constante snelheid over een vlakke weg rijdt en niet de bocht om gaat, doen de stuiterballen waar ze al mee bezig waren. Lagen ze stil dan blijven ze stil liggen. Waren ze aan het stuiteren, dan blijven ze stuiteren. Bij optrekken, afremmen, de bocht om gaan, over hobbels rijden, werken er krachten op de stuiterballen, waardoor ze meer gaan bewegen.