Voorspellen de weersdeskundigen voor de volgende jaren hetzelfde zomerweer? En waar is het volgens hen wél leefbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat ze zover in de toekomst kunnen kijken.
en het is binnenshuis prima leefbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was het hier niet leefbaar dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar dagen verder kunnen ze al zeer moeilijk voorspellen, laat staan een jaar vooruit. Onmogelijk.

Het beste antwoord

De weerdeskundigen zitten deze zomer totaal naast hun voorspellingen, dus kunnen ze het voor het komende jaar ook niet voorspellen.
Het zou volgens hun een hete , zonnige en ook regelmatig natte zomer worden,nou dat laatste hebben ze wel gelijk in gekregen, het komt soms met bakken naar beneden.
Wat veel mensen al vergeten zijn, dat afgelopen voorjaar het zeer bijzonder lang ( 3 maanden) zonnig en warm is geweest met vrijwel geen rege.
Weken achter elkaar was het droog.
Dat was het vorige herfst ook al.
De natuur reageert hierop, door daarna ook weken, zoniet maanden lang te veel laten regenen en gelukkig maar, anders waren dit jaar, de meeste oogsten in ons land en mogelijk ook buitenland verloren gegaan.
Dat had ons burgers veel geld gekost.
Maar ook ons land ( export)

Vaak herhaalt het weer zich bij extreme gevallen zich 3 jaar achter elkaar zo en vorige zomer was ook nat en te koel, dit jaar ook, dus volgend jaar misschien ook zo.
Het zelfde geldt ook voor de winters, dus steek de kachel maar vast aan, er komt een koude winter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is dit jaar weer gebleken: voorspellen is moeilijk, of het nou het weer is, of de beurskoersen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies!
rose
12 jaar geleden
Voorspellen is zeker moeilijk, met name waar het de toekomst betreft...