gooi een bodempje van wc papier neer, dat voorkomt een hoop remsporen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de remsporen de richting van de glijrichting opnemen.

Waarom heet het trouwens remsporen terwijl het juist op dat moment in beweging komt, heeft niets met remmen te maken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als je tijdens het poepen je heupen beweegt heb je hier geen last van
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zit de bril dan niet onder?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb nooit een bril op tijdens het poepen
de sporen ontstaan terwijl je poep wordt weggespoeld, dit is wel een horizontale beweging. Ik vermoed dat als je je poep zou optillen, er alleen spikkeltjes in plaats van strepen overblijven in de pot.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk niet dat het altijd gebeurd omdat de samenstelling anders kan zijn. Bij een harde drol die contact maakt met de pot zal worden vertraagd en kantelt dan over dat punt. In een draaiende beweging zal de drol over de lengte van de pot een spoor achterlaten.