hier is er een site met heel veel keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt elke olie-oplosbare kleurstof gebruiken, ook poeder of vloeistoffen van de drogist of hobbywinkel. Maar stukjes gekleurde wax zijn het makkelijkst, zoals degene hierboven zegt.

Als je de olie eerst warm maakt, schijn je voedingskleurstof ook op te kunnen lossen, maar hoe goed dat gaat weet ik niet.

Misschien gaat olieverf ook wel?