Wie weet wat de energie van een leylein bij een mens doet ?

Door ons natuurpark loopt een sterke leylein.Dit zijn energiebanen waar men vroeger kerken en kloosters op bouwden.Al onze oude kerken staan noch steeds op deze leyleinen. Door de energie van deze leinen gebeurde er veel byzondere dingen binnen deze gebouwen. In ons natuurpark waar de energie hiervan erg sterk is zijn inmiddels honderden meldingen per jaar van bezoekers die iets of zelfs heelveel kunnen voelen van deze sterke leylein. Ik weet nu wel wat er kan gebeuren maar alleen niet hoe het gebeurd. Kom nu niet met een flauwekulverhaal want we hebben in de afgelopen 3 jaar al ruim 500 meldingen!!! Daar kan nu niemand meer omheen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (1)

De energie kan zich in verschillende vormen uiten. Het meest bekende is de geneeskracht op bedevaartsplaatsen en ook elders. Dan komt de persoonlijke vraag: is deze energie goed voor mij? Het komt voor dat er een goede werking is ten opzichte van astma, bronchitis en reuma, maar soms belastend is voor hartpatiënten. Meestal komt het voor dat de mens die de werking van een bepaald centrum nodig heeft, dit zelf aanvoelt. De werking kan ook geestelijk bezig zijn.
Het komt voor dat een mens op een leycentrum de dingen ineens anders ziet en voelt. Jomanda, persoonlijk begeleid door de kosmische of heilige geest, maakt gebruik van het op twee na sterkste centrum van Nederland in haar evenementenhal te Tiel. De werking daar komt overeen met een sterk leycentrum in de bedevaartplaatsen.

Ook is het mogelijk dat een knooppunt de vegetatie beïnvloedt. Soms groeit er het weinig voorkomende dalkruid. Ook zien we dat binnen de cirkel een bepaalde bloem groeit en er buiten weer andere. We hebben een leycentrum gezien vol boterbloemen en er naast groeiden alleen madeliefjes. In enkele gevallen vormen zich op de rand van een centrum heksenkringen van paddestoelen.

Dieren prefereren vaak een leycentrum. Bekend is dat ossen en koeien bij voorkeur op een knooppunt gaan liggen. Duizend jaar geleden bepaalden ossen waar een kerk moest komen en de plaats van het altaar.

Is dit een antwoord op je vraag?

Groeten.