voor zover ik het weer heeft dit fenomeen geen speciale naam. het is niks meer dan een vertraging aangezien licht sneller is dan geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens (:
Ik heb even gegoogeld en ook niks gevonden.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stilte voor de storm....
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rustmomentje?
Heeft naar mijn weten geen naam. Het enige wat je er mee kunt is de afstand tot de ontlading. Geluid is langzamer dan licht dus als je de tijd weet zal je uiteindelijk de afstand kunnen berekenen. Het is makkelijker om de vuistregel 3sec=1km afstand te gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft geen naam, maar je zou zelf een naam kunnen claimen :P