waarmee kan ik het geluid van 50 dB(A) vergelijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
56.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met mijn gesnurk op 100m afstand..

Het beste antwoord

Zie onderstaande tabel, dat is ongeveer het geluidsniveau van een rustige straat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt... ;)

Andere antwoorden (2)

50 decibel zit ongeveer tussen een zacht spelende radio (40)en een normaal gesprek (60) in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er werd mij verteld door rijkswaterstaat dat dat te vergelijken was met een zacht briesje wanner er bladeren aan de bomen staan, in de winter is het n.l. anders, dan hoor je de bladeren niet.