Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik vingerafdruk?

Ik had gehoord dat het mogelijk was met een oplossing. Als ik het nog goed heb was dat NatriumHydroxyde (NaOH). Maar ik weet niet meer zeker. Wie weet het wel? Thanks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De vingerafdruk op je eigen vinger? Of op een voorwerp? Je eigen vingerafdruk kun je wel weghalen door je vinger in een kaars te houden, maar dat is natuurlijk onzin. Verder krijg je vingerafdrukken op een voorwerp gewoon weg met een sopje en een doekje. Maar ik snap je vraag ook niet helemaal, ook niet waarom je het wil verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met loog krijg je wel de huid van je vinger af, maar je vingerafdruk niet, die blijft gewoon zitten. Niet proberen dus, slecht voor je huid
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
nee die komt gewoon terug, nooit een schaafwond gehad, of in je vinger gesneden waarna het velletje +afdruk weer mooi teruggroeide?
anneliez
12 jaar geleden
Je vingerafdrukken gaan niet echt weg, alleen de huid. En met loog verbrand je de huid , dat is pijnlijk, daar zit je echt niet op te wachten. Maar waarom wil je het eigenlijk weten? En wanneer de huid terugkomt ,bij de ene persoon sneller dan bij de andere, sommigen genezen sneller
Beetje superlijm op je vingers? Maar het valt wel op :)

Toegevoegd na 5 uur:
Of bedoel je bewaar je een vingerafdruk op bijvoorbeeld een glas?

Dat kan je doen door superlijmlucht in de buurt van de vingerafdruk te houden. De vingerafdruk trekt het aan en wordt zichtbaar. Deze haal je eraf door een plakbandje erop te plakken, dan zit de vingerafdruk op het plakbandje.

(eens gezien op CSI ofzo)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Latex handschoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding