Is er een manier waarmee ik frequentie hoger dan 108 MHz kan ontvangen op mijn mobiel?

Het is mogelijk om via je mobieltje naar radio te luisteren. Maar de radio gaat maar tot 108 MHz. Is er een programmatje voor de LG Pop dat ervoor kan zorgen dat ik met mijn mobiel radiogolven hoger dan 108 MHz kan ontvangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mobieltje zal vast een hardware-matige beperking hebben die ontvangst alleen via de conventionele FM-radio band mogelijk maakt.
Beter een aparte radio aanschaffen die dit wel kan.

Antwoorden (3)

Luisteren via internet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft geen nut, radio zenders zitten niet boven de
108 Mhz. Misschien illegale zenders, maar het legale spul zit er allemaal onder.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 144 Mc zaten vroeger zendamateurs op deze 2 m band. Die zullen nu inmiddels allemaal verhuisd zijn naar internet forums... of niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, deze zendamateurs zijn er nog wel degelijk.
Er wordt geen radio gemaakt boven de 108mhz, dus zou je erboven kunnen ontvangen, zul je nog steeds niks horen