"Elke februari valt de zon bij zonsondergang tussen de rotsen door op de waterval. En wordt hij een heuse Gouden Waterval. Een bijzonder en intrigerend gezicht.
De laagstaande zon valt precies door de rotsen en geeft de waterval een immens felrode gloed."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Komt door de stand van de zon, die reflecteert een oranje gloed op die berg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dat niet echt vuur is, alleen lijkt dat erop.