Waar vind je oefeningen voor scheikunde die te maken hebben met wasactieve stoffen, detergens, hard water, kalkzouten, Duitse hardheidsgraad en meer ?

Toegevoegd na 39 minuten:
geen proeven, maar oefeningen, zodat ik de toets goed kan maken. We hebben het boek nu voor straks hv2 en zijn bezig met het hoofdstuk mooi schoon. Wat te maken heeft met basische, zure en neutrale stoffen, hydrofoob en hydrofiele stoffen. En schoonmaakmiddelen en wasmiddelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik weet iets voor je schijkunde download the powder toy
dan kan je allemaal proefjes doen op je computer hier is de link :http://powdertoy.co.uk/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

heb je al gegoogled op :scheikundeproef+ hard water + thuis
Of andere woorden uit je vraag?
Ik wel, kwam wel wat tegen, maar zou zeggen: probeer het zelf eens
succes
anneliez
13 jaar geleden
Ga naar de bib en haal een boek bv over wasmiddelen (detergenten).