Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

Jahoor, alleen ben ik bang dat het dan smelt. Kijk uit dat je je vingers er niet aan brandt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles kan in de magnetron. Ook een CD, dan krijg je allemaal vonken en/of brand.

Vaseline zal vloeibaar worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het alleen wat gemakkelijker smeerbaar wilt maken wordt het secondenwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dus! Maar even op de CV-radiator zetten is misschien effectiever voor jouw doel....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, vaseline kan in de magnetron. Dit wordt vooral gedaan als men lipbalsem wil maken.

Wees wel voorzichtig, want het kan erg heet worden wat kan resulteren op brandwonden als je niet uitkijkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wel in de magnetron maar zet er een (groot) glas water bij, dan gaat het grootste deel van de energie daarin en heb je minder kans dat er lokaal iets gaat spetteren van je vaseline en je hele magnetron onder zit

(alleen een lager vermogen helpt minder goed)
(Lees meer...)
amigo
13 jaar geleden
Ja, vaseline kan zeker in de magnetron, maar dan wel op de laagste stand en ik kleine tijdshoeveelheden, of hoe moet ik dat zeggen.

Ik vermoed dat je er iets aan toe wilt voegen en het daarom wilt smelten om dat beter te mengen? In dat geval zou ik au bain marie een betere oplossing vinden om het zacht te maken of te smelten. Dat duurt wel wat langer, maar je hebt er dan wel meer controle over en de kans op verbranden is veel kleiner.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding