Welke reeds gebouwde kerncentrale is het veiligst?

Dan denk ik aan passieve en actieve veiligheid.
Ik zoek een werkelijk reeds afgebouwde kerncentrale. In welke plaats staat ie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn allemaal even veilig, totdat het tegendeel bewezen wordt. Maar dan is het te laat....
En kan er een nieuwe landkaart van de regio gemaakt worden!!

Het beste antwoord

De centrale in Kalkar. Die staat uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wonen nog mensen in Tsernobyl, met name oude vrouwen. daar is nog een mooie documentaire over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jajajaja
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de sarcofaag om de reaktor in tjernobyl is zo lek als een mandje en is dus zeker niet veilig te noemen

Andere antwoorden (1)

In Borsele, daar is nog nooit wat gebeurd volgens mij.