Gaat een sigaar snel kapot? ( Zit in buisje).

Ik heb een Corona sigaar gekregen, en die zit in een metalen buisje met dopje.

Alleen is ie een keertje gevallen ( met buisje eromheen) van ( ik denk ongeveer) een meter oid.

Omdat ik hem nog niet wil openmaken, zou die nog gewoon heel zijn?

Lijkt me niet dat sigaren snel kapot gaan toch? :)

Groetjes

Toegevoegd na 2 minuten:
Ja, ik ga heel zorgvuldig en voorzichtig verder met die sigaar om:) was er echt blij mee ( gekregen voor sinterklaas) :)

Toegevoegd na 6 minuten:
Is geen al te dure sigaar volgens mij,
zoiezo onder de 10 euro dacht ik :)

Toegevoegd na 10 minuten:
De sigaar zit nog in het plastic / folie trouwens, en dan nog in een metalen buisje:)

Toegevoegd na 15 minuten:
Net toch maar even wezen kijken, kon niet zoveel kwaad aangezien de sigaar nog in plastic zat, en er dus geen extra lucht bij kon.

Hij is nog in prima staat!:D (Ben ik weer gelukkig) :)

Toegevoegd na 5 dagen:
Sigaar is al opgerookt..:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

meestal ( sorry ik ben geen kenner dus ik weet dit niet 100% zeker )
zit de sigaar zelf nog wel eens verpakt in plastic folie, dit houd de sigaar goed bij elkaar gedrukt, zodat deze een val wel zal overleeven.

geniet er van!
Mvg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Sigaren zijn heel erg broos, hopelijk was de vloer wat zachter dan een tegelvloer, in dat geval maakt de sigaar nog wel een kans.
Anders kun je hem nog repareren met een sigarettenvloeitje maar dat is vloeken in de sigarenkerk.