hoe voorkom ik een beslagen bril in mijn helm?

het word nu kouder en ik merk dat, als ik van de snelweg afkom mijn bril IN mijn helm gaat beslaan. het vizier zelf blijft mooi doorzichtig door een soort "dubbele beglazing" maar bij ieder stoplicht word de wereld zo wazig....
ik heb gister dreft geprobeerd maar dat werkte niet..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Rain X anticondens tegen het beslaan.
Even opbrengen met een doek en klaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik vind het eerste antwoord beter hoor, maar als je bang bent voor aantasting van je brik het ik hier de truc voor een duikbril (heb het zelf op een onbewaakt moment weleens voor mijn bril gedaan als ik veel winkels in en uit moest).

Spugen aan de binnenkant, uitsmeren en even uitspoelen, daarna opzetten.

Is echt geen grap en de binnenkant beslaat niet meer

Toegevoegd na 28 seconden:
zucht: brik=bril
amigo