Waar kan ik tijd kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij elke parkeermeter.

Door andere mensen iets voor je te laten doen. Door mensen in dienst te nemen heb je zelf meer tijd vrij, dus koop je eigenlijk tijd. Toegevoegd na 39 seconden: En waar is dan uiteraard bij de vacaturebank.

Tijd die kun je niet kopen ,die krijg je. En als je tijd er is dan ga je. En als je de L weghaald bij het Leven,dan duurt het maar even.

Als tegen het eind van het jaar je vaccantie dagen op zijn, en je wilt toch op vacantie, dan kan je bij bedrijven of instellingen ( afhankelijk van de C.A.O die daar geld ) tijd kopen voor geld.

Zie het boek: Sam, of de Pluterdag Daarin wordt precies uitgelegd hoe je extra tijd kan krijgen net zolang tot je genoeg hebt om een extra dag, namelijk pluterdag, te krijgen.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sam,_of_de_Pluterdag

Bij de Nasa. Vraag naar een raket die sneller gaat dan het licht zodat je kunt tijdreizen.

Alleen in je eigen hoofd, waar het ontstaat...

Tijd is te koop bij elke vakman, je betaald ze per uur.. Dus je koopt; 1 uur schilderen, behangen, timmeren grasmaaien enz. Al die tijd hoef jij niets te doen en heb jij dus vrij in de gekochte tijd, kun je leuk wat anders doen!

Als je de bus neemt, reis je feitelijk door de tijd, slechts enkele milliseconden (of hoe die dingen ook heten) maar toch... Neem alle dagen de bus en je spaart een dag uit :-)

Bij mij. Ik doe bijvoorbeeld iets voor je waardoor jij tijd over hebt.

In een horloge/klokkenwinkel.

Bij je baas. Je koopt een vrije dag.

Bij de Tijdspaarders, je kent ze wel, van Momo en de Tijdspaarders.

Bij Magere Hein kan je tijd kopen; je gooit je geld in het water en je krijgt er tijd voor terug. Vervelend is alleen dat je niet weet hoeveel tijd je daarvoor was toebedeeld. Aan de andere kant wordt dat weer gecompenseerd doordat als je geen geld meer hebt de tijd weer veel langer lijkt te duren; je komt er dus altijd goed mee weg.

bij de bieb,daar zit ik altijd te internetten,en moet elk half uur tijd kopen

Bijna overal op de wereld. (Waarschijnlijk niet in Noord Korea) zie bron Toegevoegd na 1 minuut: bron gewijzigd

Bronnen:
http://www.time.com/time/magazine

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100