Waar kan ik tijd kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Filosofie
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de c1000
5 euro per minuut
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heet tegenwoordig HP/de Tijd.
Een leuke vraag en originele antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je niet tijd winnen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee. tijd 'kopen'.

Het beste antwoord

Bij elke parkeermeter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Door andere mensen iets voor je te laten doen.

Door mensen in dienst te nemen heb je zelf meer tijd vrij, dus koop je eigenlijk tijd.

Toegevoegd na 39 seconden:
En waar is dan uiteraard bij de vacaturebank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijd die kun je niet kopen ,die krijg je.
En als je tijd er is dan ga je.
En als je de L weghaald bij het Leven,dan duurt het maar even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als tegen het eind van het jaar je vaccantie dagen op
zijn, en je wilt toch op vacantie, dan kan je bij
bedrijven of instellingen ( afhankelijk van de C.A.O die daar geld )
tijd kopen voor geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie het boek: Sam, of de Pluterdag
Daarin wordt precies uitgelegd hoe je extra tijd kan krijgen net zolang tot je genoeg hebt om een extra dag, namelijk pluterdag, te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Nasa. Vraag naar een raket die sneller gaat dan het licht zodat je kunt tijdreizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen in je eigen hoofd, waar het ontstaat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijd is te koop bij elke vakman, je betaald ze per uur..
Dus je koopt;
1 uur schilderen,
behangen,
timmeren
grasmaaien enz.
Al die tijd hoef jij niets te doen en heb jij dus vrij in de gekochte tijd, kun je leuk wat anders doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de bus neemt, reis je feitelijk door de tijd, slechts enkele milliseconden (of hoe die dingen ook heten) maar toch... Neem alle dagen de bus en je spaart een dag uit :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij. Ik doe bijvoorbeeld iets voor je waardoor jij tijd over hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een horloge/klokkenwinkel.
13 jaar geleden
Bij je baas.

Je koopt een vrije dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Tijdspaarders, je kent ze wel, van Momo en de Tijdspaarders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Magere Hein kan je tijd kopen; je gooit je geld in het water en je krijgt er tijd voor terug.
Vervelend is alleen dat je niet weet hoeveel tijd je daarvoor was toebedeeld.
Aan de andere kant wordt dat weer gecompenseerd doordat als je geen geld meer hebt de tijd weer veel langer lijkt te duren; je komt er dus altijd goed mee weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de bieb,daar zit ik altijd te internetten,en moet elk half uur tijd kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna overal op de wereld. (Waarschijnlijk niet in Noord Korea) zie bron

Toegevoegd na 1 minuut:
bron gewijzigd