Jongens hebben heel gevoelige plekjes. Een keer heel duidelijk waarschuwen (Ik wil niet dat je dat doet!) en als hij dan nog doorgaat, een knietje geven. Als je dat te grof vindt, heel hard in zijn neus knijpen. Dan leert hij het wel af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

heel hard wegrennen en gillen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeggen dat je t niet wil! Dat je er NIET van gediend bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een keer in zijn gezicht slaan, van je af bijten dus.
Dan leert 'ie het wel af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gepaste afstand houden. Kon je dat niet zelf bedenken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerder knijpen dat hij dat doet. Maar dan op 100% van je vermogen knijpen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je op te sluiten op je kamertje en dit soort onzin te verwijderen van deze site, anders zal ik het aan de moderator moeten vragen om het te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha ook een plus+
Wees een "wesp"... (Alleen) als je in de knel zit, steek zo hard je kan... Iedereen heeft respect voor wespen... Jij weet precies wat je moet doen op zulk een moment... Maar je moet wel ECHT in de knel zitten, net zoals een wesp...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef hem een loei hard *knietje* op precies de goede plek...wedden dat hij je nooit meer knijpt!