Ik kan je adviseren het boek van Filosoof Bas Haring te lezen en vervolgens je eigen conclusie trekken. Het is namelijk voor iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat bepaal je zelf. Je eigen waarden bepalen wat belangrijk is in jouw leven, en langs welke lat je het succesvol zijn van je leven afmeet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gelukkig leven!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt er helemaal aan wat JIJ succelvol vindt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Succes is voor iedereen een andere beleving, de één vindt zich succesvol als hij een goede relatie heeft met al dan niet een koppel gezonde kinderen, de ander vindt zich pas succesvol als hij een top-baan heeft of eindelijk eens een grote prijs in de loterij wint.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt aan jezelf maar in het algemeen; een gelukkig, en gezond leven. En een goede relatie met vrienden en familie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen jij kunt die vraag beantwoorden!

Carpe Diem

Korte wedervraag:
Als je het succes van je eigen leven wil bepalen obv criteria van anderen, zal je leven dan ooit succesvol zijn? Criteria zijn voor iedereen anders en daardoor oneindig in aantal. Het behalen van een oneindig aantal criteria is onmogelijk (danwel het leven daarvoor te kort), derhalve een succesvol leven onbereikbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een leven waarin je je doelen bereikt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een leven zonder zorgen en met een gelukkig gevoel, in peace and harmony.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sterven voor Allah en 72 maagdjes de stuipen op het lijf gaan jagen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een leven dat uitdraagt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een gelukkig leven is een succesvol leven, en of je nou gelukkig bent als zwerver of als succesvol zakenman maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als een wens vervuld wordt onstaat een nieuwe wens. Dit omdat de wil altijd wil.

Het bovenstaande realiseren is een voorwaarde voor geluk denk ik. Anders blijf je maar zaken najagen voor de korte kick en het idee dat je ermee gelukkig zal zijn. Wat dus snel niet meer zo is.