Van wie is de volgende quote?

...we should concentrate on where we are equal NOT on where we are different...

wel graag met een bron

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Filosofie

Antwoorden (1)

Barak Obama, bij meerdere gelegenheden (inauguratie rede, State of the Union 2010) maar niet in precies die woorden.
Weet je zeker dat je een letterlijk citaat hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken deze uitspraak al minstens 10 jaar, dus Obama heeft 'm gebruikt, niet verzonnen. En nee, ik weet niet of ik een letterlijk citaat heb, want dan zou ik ook weten waar hij vandaan kwam ;-) Wel bedankt, en +1 voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Obama heeft veel geleend, van Martin Luther King, Mandela, John F. Kennedy en zo nog eem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en zo nog een paar.