Waar kun je een kentekenplaat met tekst bestellen/kopen?

Iemand uit mijn familie die haalt bijna zijn rijbewijs dus ik zou graag een mini cadeautje geven! Ik zie vaak een mini kentekenplaat met een naam daar op. Maar omdat ik Marokkaans ben kan ik moeilijk degens naam daar tussen vinden. En ik zou er graag ook een gaatje in willen dan kan ze bij je autosleutels.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Filosofie
2.1K

Antwoorden (2)

Die kleintjes zijn te koop in winkels waar je gadgets kunt kopen en vaak ook bij winkels die tabak en sigaretten verkopen, Marokkaanse namen komen daar standaard niet op voor, maar teksten zijn er genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Witte Kentekenplaat kan je ze bestellen
met de tekst die jij wil.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb er nog 1 uitgezocht van de vele
en dat is Kentekenmaken.nl