Ik ben wijs genoeg om liefde belangrijker te vinden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goed zo!

Andere antwoorden (8)

Neen, ik denk het niet, want als de liefde in het spel is, telt de wijsheid toch niet meer mee, want liefde maakt blind toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen wijsheid zonder liefde en geen liefde zonder wijsheid.Ze gaan hand in hand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, wijsheid heb je een groot deel van je leven plezier van, en dat kan je vaak van de liefde niet zeggen.
14 jaar geleden
liefde maakt meer kapot dan je met drank kan goedmaken .......... of zo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in mijn leven is de Liefde veel belangrijker...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens :) +1
Als je even niet meer weet wat je moet doen, zijn er altijd nog je geliefden die je kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde IS wijsheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind liefde veel belangrijker! Het is een heerlijk gevoel om te houden van!