Bijvoorbeeld onontwikkelde landen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heel wat!
Misschien heb je wat aan de onderstaande (vertaalde)link:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn ontzettend veel landen waaronder afrika en azie .
Daar wordt aangeraden om water in plastic flesjes te kopen .
Wel goed kijken of de fles wel goed verzegeld is .
Voor de mensen daar is leiding water geen probleem om te drinken maar wij kunnen er lichte maag klachten van krijgen .
Zoals het bekende loopje naar de wc .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de meeste ontwikkelingslanden,dus in de drie volgende continenten: Azië (vooral de slumbs in India,Pakistan,Afghanistan,Indonesië,Filippijnen,e.d.),Latijns-Amerika (b.v. de slumbs of "favellas" = achterbuurten,van grote steden als Rio de Janeiro in Brazilië,Colombia,Peru,enz.) en natuurlijk de meeste landen in Afrika.