Hedonisme verwijst naar het streven naar optimaal genot. Als je geniet van SM, dan is het hedonistisch. Eerlijk gezegd, als je niet geniet van SM, dan zou ik niet begrijpen waarom je het doet. Als je chocola niet lekker vindt eet je het toch ook niet.

Het lijkt wel tegenstrijdig, zeker als je SM gelijk stelt met 'pijn doen', maar er zijn mensen die genieten van pijn hebben, of pijn geven.

Dus het antwoord is ja.