Een vernieuwde classic, kan dat wel?

Ik zag dat staan op het pakje cup a soup (dacht ik)

Er stond smaak:'' Classic''. Met rechtsboven in, ''Vernieuwd!''

Maar dan is het toch geen classic meer? Althans, vanuit gaand dat het om en inhoudelijke vernieuwing gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Filosofie

Het beste antwoord

classic heeft te maken met het concept van bijv de tomatensoep. Dat betekend dan zoveel als dat het tomatensoep is zonder bijvoorbeeld de tegenwoordige alom aanwezige geroosterde paprika erin.... |Op klassieke wijze dus eigenlijk.
Vernieuwd betekent voornamelijk dat ze tegenwoordig minder zout toevoegen.... Heb er over gebeld nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vele hedendaagse vernieuwingen zijn ooit als classic begonnen. Door er steeds vernieuwingen in/aan te brengen, is de hoop gevestigd dat het verbeterd kan worden. Men leert er nl. steeds bij en probeert het uit.
Veel classics moeten ook met de tijd meegaan om te kunnen concureren met anderen. Als vroeger veel zout gebruikt werd en dit tegenwoordig wordt vermeden door de consument, moeten ze dus wel een product maken dat, vanwege zijn classic imago altijd gekocht werd ,te verbeteren om aan de hedendaagse vraag te voldoen.
13 jaar geleden
Goed punt, een classic is iets uit het verleden, iets van vroeger, als je het verandert is het van nu, dus geen classic meer.