Net iets leuker ja ,maar antwoord geven heeft ook zijn charme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik vind het allebei leuk. Met de antwoorden kan ik mensen (hopelijk) helpen door mijn kennis te delen. Dat geeft een goed gevoel. Met vragen kan je mensen tot nadenken dwingen en discussie uitlokken wat ik ook erg leuk vind. Ik wissel beiden af, waardoor ik GV nog steeds erg leuk vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik geef veel meer antwoorden dan dat ik vragen stel.
Denk ik een goede vraag te hebben, ga ik voor de zekerheid zelf even zoeken en vind ik het antwoord ook, dus dan maar weer geen vraag.

Toegevoegd op 24-05-2009 22:34:25
En ik vind het leuker iemand te kunnen helpen door een goed antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei.

Al vind ik het wel jammer dat op sommige vragen een net iets te serieus antwoord wordt gegeven. Soms moet je een vraag met een knipoog lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gemiddeld 6 antwoorden per vraag, dus 6x zoveel antwoorden. ik vind antwoorden leuker dan vragen stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt vragen stellen vooral leuk als de vraag origineel is en aanzet tot nadenken - voor anderen, maar ook voor mijzelf. Hetzelfde geldt ook voor de antwoorden die ik geef. Ik vind dat mijn antwoorden vernieuwend moeten zijn en ergens toe moeten bijdragen. Ik vindt het vooral interessant om mijn kennis uit te dragen door een vraag te stellen of door een antwoord te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoorden is veel leuker, het enige leuke zelfs, maar kost ook veel meer tijd... Vragen stellen kost geen tijd... En vragen stellen kietelt je bewustzijn niet, antwoorden daarentegen zeer...