door dat een paar bannelingen (lees adviseurs en andere nutteloze beroepen) van een andere planeet een noodlanding hebben moeten maken op de rekenplaneet aarde
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
God heeft dat gedaan. Waarom?
Omdat het kan!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://lmgtfy.com/?q=wikipedia+eerste+leven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Daar zijn wetenschappers nog niet helemaal zeker van. De meest gangbare theorie is die van de Abiognese (zie bron). Een andere optie is dat het leven niet op aarde is ontstaan, maar ergens anders, en vervolgens hier terecht is gekomen. Dit is de theorie van panspermia.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door toevallige samenloop van toevallig en onverklaarbaare aanwezige mineralen, die door een toevallige chemische reactie eiwitten vormden, waaruit verdraaid toevallig een eencellig diertje is ontstaan.A-men!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is hoe dan ook een betere verklaring dan zeggen dat god het gedaan heeft, aangezien zeggen dat god het gedaan heeft niets verklaart. God is bovennatuurlijk.
Bovennatuurlijk is iets wat we niet waar kunnen nemen.
iets wat we niet waar kunnen nemen is iets waar we niets van weten
Stellen dat god iets gedaan heeft is dus stellen dat we het niet weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Weinig toeval. Gewoon scheikunde.
God heeft een pan soep te lang laten staan