Hoe komt het dat als je stoned bent dat allles chill is?

Met de nadruk op chill

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Antwoorden (2)

Daar lijkt het alleen maar op. Ondertussen gebeuren er allemaal neurologische veranderingen in je hersenen; niet allemaal ten goede.

http://www.nu.nl/binnenland/2348114/meer-psychische-problemen-cannabisgebruikers-.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet altijd is alles chill soms gebeurt het tegenovergestelde en is alles slecht of boosaardig en tegen je. nachtmerries terwijl je (denk wakker te zijn waanbeelden etc...
Hoe een joint of andere drug valt hangt erg af van je "state of mind" voor die tijd.
Bij een jointje is dat vaak snel te ondervangen en is van korte duur maar bij andere drugs kunnen de (directe) effecten langer duren wat erg vervelend is voor de mensen die op dat moment bij je zijn.
Juiste mix of hoeveelheid spelen een grote rol dat is vaak het probleem met buitenlanders die hier in Nederland drugs gebruiken die zijn niet gewend aan de goede pure kwaliteit die wij hier hebben. Kijk maar naar de buitenlanders die denken zonder vliegtuig denken terug te kunnen vliegen naar hun eigen land (das niet CHILL hoor)