Zijn er wespen in Turkije?

Wij komen al jaren in Turkije en hebben daar nooit last van wespen,we vragen ons dan ook af:hebben ze die daar niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
7.1K

Antwoorden (3)

Er zijn wel wespen in Turkije.

As je in een gebied bent met veel wind, bijv aan de kust, dan heb je minder last van insecten. Als je dus heel de vakantie in een vakantieresort aan zee zit, dan kan het best zijn dat je geen wespen tegenkomt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben ze iedergeval wel gezien afgelopen jaar in alanya