sommige 1 dag en andere 14 dat hangt egt van de soort af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dan ligt heel erg aan welke vlieg je bedoelt. Er zijn zoveel verschillende vliegen. Misschien kan je iets specifieker zijn in wat voor soort vlieg, dan weet ik zeker dat je antwoorden krijgt.
Anders kan je zelf op vliegsoort bij google zoeken en zal geheid informatie staan.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vliegen zijn oorzaak van veel problemen. Ze zijn verantwoordelijk voor veel overlast in en rond uw bedrijf. Onrust bij uw dieren, een
bevuilde stal en bevuilde eieren in legbatterijen zijn onder meer het gevolg. Bovendien brengen ze allerlei ziektekiemen over. Vliegen planten zich vliegensvlug voort. Even rekenen…
Bij een gunstige temperatuur:
• 1000 eitjes per volwassen vlieg
• 15 tot 20 generaties per seizoen
• levenscyclus van ongeveer 14 dagen

Dit betekent dat binnen 4 weken meer dan 1.000.000 vliegen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou bij mij in huis zeker niet oud!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mannetjesvliegen sterven snel na de paring, de wijfjes leven 2 tot 3 maanden, dit geldt bij de huisvlieg. Bron: www.fooddata.nl/Fooddata/content/content2.asp?topicid=107&catid=67 Zie voor andere vliegen dan de huisvlieg: ip30.eti.uva.nl/bis/insecten.php?selected=beschrijving&menuentry=zoeken&zoeknaam=vlie