Is er een insect dat je kan temmen?

nou?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nounounou?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlooien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou?? mogen we nog ff nadenken

Het beste antwoord

Heel lang geleden had ik een grote sabelsprinkhaan in een grote glazen pot gedaan, die gaf ik stukjes chocolade die hij in zijn voorpootjes vast hield en op at.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Maar zo eet een wilde sabelsprinkhaan ook. Zie maar op http://www.youtube.com/watch?v=HhGBv-T1LRc. Wat was er in die pot dan tam aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb jij in het wild wel eens een sabelsprinkhaan een stukje chocolade zien aanpakken van een mens?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm... Jammer, ik eet m'n chocolade altijd zelf op. Misschien moet ik eens de tuin in om te kijken of ze het hier ook lusten :-)

Andere antwoorden (4)

In Japan vechten ze met kevers...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor! Een wandelende tak kun je tam maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan torretjes op hun achterpootjes laten lopen maar daar hoe weet ik niet waarschynlyk moet je er veel tyd en geduld voor opbrengen