blijft een woord op een boom lang staan?

dat er in gekrast is.
word het ook groter?

Weet jij het antwoord?

/2500

ja, en ja... behalve een bonsai boom

In deze boom uit zuidelijker streken Gerrit, staan duidelijke inscripties van vóór de Tweede Wereldoorlog. Dus, reken maar uit......

Het woord groeit mee met de bast van de boom , wordt dus groter en blijft net zo lang bestaan als de boom en misschien nog veel langer.

Toen ik kind was.... heeeeeel lang geleden : ) heb ik eens in een verdrietige bui een naam gekrast in een kersenboompje. Het was de naam van het overleden egeltje dat ik twee dagen daarvoor doodziek gevonden had in de berm. Mijn ouders waren woedend. Het boompje is vrij snel daarna afgestorven. Het woord 'Prikkie" heeft dus maar een half jaartje in de boom gestaan.

Wanneer je een belangrijk persoon wil zijn en gezien wil worden voor lange tijd, snij dan je naam in een berkenboom, hij zal in de zomer wel even een traan laten maar dit gaat vanzelf over. Je naam zal door diverse mensen gelezen worden, zolang de boom leeft. je naam zal ook steeds groter worden, dus je persoonlijkheid neemt ook toe naargelang de jaren verstrijken. Als alles naar wens verloopt overleeft de boom je en telt je naam nog lang nadat je gestorven bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100