Nee. Als er al ééncellige wezens zijn die je met het blote oog zou kunnen zien, dan kun je nog niet spreken van een dier.
jc54
3 maanden geleden
Mikaapje
3 maanden geleden
Een amoebe en pantoffeldiertjes. Zijn geen dieren?
tinus1969
3 maanden geleden
Nee, dat zijn geen dieren. Dat zijn protisten; eukaryoten die geen plant of dier zijn.
De bacterie Thiomargarita magnifica (letterlijk: reusachtige zwavelparel) is ruim een centimeter lang en ziet er uit als een wit draadje.
Toegevoegd op 24 januari 2024 07:27: afbeelding, video
Plaatje bij antwoord
Ozewiezewozewiezewallakristallix
3 maanden geleden