Hebben tweelingen dezelfde vagina?

9 maanden geleden
in: Biologie
6.4K
Thecis
9 maanden geleden
Een Siamese tweeling kan 1 vagina hebben ja.
Amadea
9 maanden geleden
Terwijl het ook kan dat de ene tweeling man is en de andere vrouw. Met andere woorden: stel de vraag specifieker, zodat duidelijk is wat je precies wilt weten!

Antwoorden (1)

Nee. Kleine variaties in ontwikkeling, hormoonniveaus en andere factoren leiden tot subtiele verschillen in hun anatomie, inclusief de vagina.
Bij twee-eiige tweelingen ontstaan ze uit twee afzonderlijke bevruchte eicellen en delen ze genetisch gezien evenveel overeenkomsten als gewone broers en zussen.
SimonV
9 maanden geleden