Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke wijze kan je goed zien zonder oog operatie, ooglaseren of bril/lens dragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
862

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ga er in mijn antwoord even vanuit dat dat je met je vraag bedoelt hoe je overdag goed kunt zien zonder oog operatie, ooglaseren of bril/lens.
In dat geval zou ik je namelijk nachtlenzen aanraden. Ik heb ze nu drie jaar en het bevalt me prima.
Je doet je lenzen in als je naar bed gaat en na het opstaan doe je ze weer uit, je ziet de hele dag scherp en hebt dan geen bril/lenzen nodig.

De lenzen die knijpen 's nachts je oogbolling op een bepaalde manier waardoor je scherp gaat zien.
Het werkt bij mij zelfs zo goed dat ik regelmatig een nachtje kan overslaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk Zien:
Je bril verliezen in de Grand Canyon en beter zien dan ooit?
Klinkt vreemd nietwaar? Toch is het ons overkomen.
Natuurlijk Zien begon zo:

In 2002 heeft onze jongste zoon Jelle zijn bril verloren in de Grand Canyon. Sindsdien heeft hij nooit meer een bril gedragen. De geplande operatie om zijn oog recht te zetten was niet meer nodig. Nu, vijf jaar later, staan zijn ogen nog steeds recht en ziet hij beter dan ooit!

Dankzij de methode van de oogarts dr. Bates, door ons Natuurlijk Zien genoemd, hebben wij allemaal ons zicht verbeterd en gaan wij bril-loos door het leven.

En wat wij gedaan hebben kan jij ook!
.

Toegevoegd na 27 seconden:
Zie verder de link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door in het bezit te zijn van een paar goede ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding