Waarom zijn sommige heel vrouwelijke vrouwen om te zien, toch stoerder en mannelijker dan sommige andere vrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Antwoorden (3)

omdat ze meer "girl-power" uitstralen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand die ziet er heel vrouwelijk uit maar kan vechten als de beste. uiterlijk zegt niks over de rest van je persoontje. kan dus heel misleidend zijn. niet alle stoere meiden zien er als vuilnisbakken uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiterlijk heeft toch niets te maken met hoe iemand zich voelt of gedraagt.

Flinke borsten en lang blond en korte rokjes en hoge hakken, haar maakt iemand nog niet lief en zacht.
Of wat jij "vrouwelijk" noemt.
Ik voelde mij juist altijd extra stoer met mijn rode pumps aan.

Vrouwen zijn net mensen: in allerlei soorten en maten en heel verschillende verschijningsvormen.

Stoer en mannelijk gaat trouwens ook niet altijd samen.
Kerels met flinke spierballen en camouflagebroeken en tatoos enzo, zijn toch ook vaak heel lief en zacht en "vrouwelijk".

Toegevoegd na 2 minuten:
Esther Schouten uit Wognum. Een op het eerste gezicht gewone jonge vrouw, maar met één hele grote passie: boksen. In eigen land nagenoeg onbekend maar in het buitenland is dat heel anders. Esther Schouten is namelijk Wereldkampioen boksen in het junior vedergewicht. Een intrigerende Noord-Hollandse vrouw, die de beste in haar sport wil zijn.