Wat zijn goede wiet soortjes voor een guerrilla kweek?

Ben op zoek naar 2 a 3 soorten voor een guerrilla kweekje. Het liefst websites uit Nederland. Deense websites duren de zendtijden te lang. Haast is geboden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Autoflowers groeien en bloeien en zijn in rond de 50 dagen klaar.

Antwoorden (2)

Autoflowers, geen omkijken naar, hoge opbrengt en goeie kwaliteit.
Het voordeel is dat deze op tijd staan en niet op fotperiode. Door van de zaden er 1 thuis op te kweken (tegelijkertijd zaaiien natuurlijk)en de rest elders kun je bijhouden hoe de resultaten zijn zonder er steeds heen te hoeven en te verraden waar wat te vinden is. Voor rassen zou ik gaan voor k2 en PP als handelsgewassen en soorten die je lekker vind en beschikbaar zijn in autoflowering voor eigen hobby.
Googlen levert veel informatie op.trefwoorden, weedzaad, hennepzaad wiet zaden of sensimilla (hetgeen zaadloos betekent in het spaans)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je bij mij aan het goede adres vriend. Purple haze. Vroegbloeier, resistent tegen schimmels, lekkere wiet, korte bloeitijd.

groet.

Oja; Runderalis, outdoor>> (earlypearl/ girl.) kas.